maandag 20 september 2010

De grote ontmanteling is begonnen

Vorige week heeft Sandra de laatste coaching in mijn huis gehouden, dus ik kan nu de boel gaan afbreken. Dat is niet alleen nodig voor de verhuizing, maar ik moet ook een nieuwe radiator plaatsen, want in het lounge platform zit een convector en vloerverwarming en die neem ik mee.

Om met het laatste te beginnen: De nieuwe ledenradiator (uiteraard voor een prikje van marktplaats gekocht) zit er in.
De nieuwe radiator
Het grootste deel van het platform is afgebroken
De ribben van het platform
De voerverwarming met de zandzakjes er rechts naast
Het leidingwerk dat afgekoppeld moet worden
De vloerverwarming
Verder is mijn huis nu een grote chaos met allemaal losse onderdeeltjes. Ik had de inrichting wel gebouwd met het idee dat die mee moest kunnen. Dus het hele interieur bestaat uit losse elementen. Alleen het platform zit in elkaar geschroefd. Maar wel op zo'n manier dat het in losse delen uitelkaar valt als je alle schroeven eruit draait. Dit weekend ben ik een heel end gekomen, maar er zit nog wel een dag demontagewerk in.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten