zondag 1 juni 2014

Een bankje voor op het terras

We hebben een mooi terras boven op de uitbouw aan de achterkant. En daar heb ik een bankje voor gemaakt van steigerhout.

En dan het echte gebruikt steigerhout van afgekeurde steigerplanken.

De bedoeling was dat de kussens er in kunnen en dan waterbestendig opgeruimd zijn. Daarom kan de zitting omhoog en heb ik de planken me transparante siliconenkit aan elkaar geplakt.

Het begint met de tekening. Het ontwerp heb ik een beetje gejat van internet.

De tekening
Daarna heb ik het steigerhout op maat gezaagd.

Planken voor de bank
En de bank op het terras in elkaar geschroefd.

N.B. Er zitten meer dan 100 spaanplaatschroeven 6 x 60 mm in. Dat zie je er niet van af. Gelukkig was er 25% korting bij de Praxis.

Het bankje

En nog een keer uit een andere hoek
Met een paar kussens ziet het er al snel leuk uit. Nu nog nummer twee.... En een tafeltje..........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten